четвер, 14 квітня 2016 р.

5 квітня 2016 року
ВОЛОДИМИР ІВАСЮК.
МОЄ ЖИТТЯ - ОБІРВАНА СТРУНА
                       

В БІБЛІОТЕЦІ-МУЗЕЇ ВІДБУЛАСЯ ЗУСТРІЧ БІБЛІОТЕКАРІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ  м. ТЕРНОПОЛЯ. 
ГОСТЕМ ЗУСТРІЧІ БУВ ЖУРНАЛІСТ, КРАЄЗНАВЕЦЬ З КОПИЧИНЦІВ
РОМАН ОСТРОВСЬКИЙ,
ЯКИЙ ПРЕЗЕНТУВАВ ФОТОВИСТАВКУ , 
ПРИУРОЧЕНУ 45-РІЧНИЦІ ЗЙОМОК ФІЛЬМУ
 "ЧЕРВОНА РУТА":ВІД ВЕРХОВИНИ ДО ДОНЕЦЬКА




КУЛЬЧИЦЬКА О.М. - методист з бібліотечних фондів Управління освіти та науки ТМР 



"Червона рута" у виконанні ансамблю ТСШ №14


















Островський Р..К








Хаварівський Б.В.




Поет-пісняр Кушнір І.

Володимиру Івасюку присвячується! 
О, Боже мій, якби взялась десь сила,
Щоб тебе знову повернуть могла,
Я попросив, щоб ангел мій на крила,
Узяв тебе й повернув в життя!
Я б попросив у зорів в нічнім небі,
 Щоб освітили твій нелегкий шлях, 
Я би віддав своє життя за тебе, 
Щоб знову повернувся ти в піснях.
Якою була б наша Україна.
Коли б ти жив, писав, творив,любив
І мова невмируща, солов'їна, 
Я знаю без якої б ти не жив.
Та обірвались крила твої друже
І перервали твій земний політ, 
Ще досі Україна моя туже
І плаче за тобою стільки літ.
Свою любов, що в серці так горіла
Ти Україні на вівтар поклав, 
За те, що так любив ти Україну, 
Ти через це своє життя віддав.
                     І.Кушнір










Автограф на пам'ять


Немає коментарів:

Дописати коментар